6 ZDRAVIH NAVAD ZA KVALITETNO ŽIVLJENJE PO 50 LETU





Približuje se ali pa je že tu 50 let življenja.

V tem času dodobra spoznamo svoje telo, poznano nam je kaj nam koristi in kaj škodi. Zavedamo se, da bi morali pogosteje na pregled, poznan nam je pomen vadbe in zdrave prehrane za telo in počutje. In če le del tega upoštevate se verjetno in izgledate dobro.

Toda srednja leta bodo ženskam vseeno prinesla nekaj posebnih izzivov.

Dobra novica je, da vas noben od teh izzivov ne rabi ovirati pri tem, da bi še dalje živeli živahno in produktivno življenje naslednjih nekaj desetletij. Poskusite se izogibati tem pogostim zdravstvenim napakam v srednjem življenjskem obdobju in po njem.





Čeprav so vaša petdeseta lahko desetletje pomembnih sprememb, lahko pomenijo tudi začetek najboljših let v vašem življenju. !


Če ste zdravi in v primerni ​​kondiciji po 50 letu, se boste morda počutili nekoliko drugače, kot je bilo v vaših dvajsetih, toda - zdaj imate čas, da lahko resnično cenite in uživate v svojem zdravju.


Tukaj je šest zdravih navad, ki vam bodo pomagale krmariti do fantastičnih 50. let in več


1. Pazite na svoje kosti.

Zdravje kosti je bistvenega pomena tako za moške in ženske v 50. letih, še posebej pa za ženske, pri katerih spreminjanje ravni hormonov pred menopavzo in med njo lahko privede do zmanjšane kostne gostote in poveča tveganje za zlome.

Podprite svoje zdrave kosti z prehrano, ki vsebuje dovolj kalcija, magnezija, vitamina D in vitamina K - če imate izzive dobiti dovolj teh hranilnih snovi, poiščite prehransko dopolnilo. Osredotočite se tudi na vadbo z bremeni, da učvrstite in zgradite novo kostno tkivo, ki krepi celoten skeletni sistem. Tudi treniranje raznih tehnik padanja ne bi bilo odveč, saj slej kod prej vsakdo nekje pade in če se telo zna podzavestno primerno odzvat lahko s tem preprečimo marsikatero težko poškodbo.


2. Bodite aktivni.

Zmerna vadba ne koristi le vašim mišicam, kostem in srcu, ampak tudi pomaga pri splošnem počutju in hormonskem ravnovesju. Prav tako povečan pretok krvi skozi možgane pomaga k boljšemu delovanju možganov in preprečuje težave povezane s staranjem.

Kombinirajte kardijo vadbo, ki bo koristila vašemu kardiovaskularnemu sistemu in prekrvavitvi možganov

z vajami za moč, katere bodo poskrbele za ohranjanje mišičme mase in za močnejše kosti.


3. Privoščite si dovolj spanja.

Kakovostni spanec je lahko pri 50-ih težava, saj se spopadate s spremembami hormonov in s starostjo povezano togostjo sklepov in mišic, ki lahko motijo ​​vaš spanec.

Kvaliteten spanec ima zelo velik pomen v našem življenju, saj vpliva na celotno telo in njegovo delovanje.

Ko spimo dobro, smo bolj produktivni, bolje razpoloženi, naše srce in imunski sistem se izboljšata in ojačata, imamo več energije in še bi lahko naštevali.

Potrudite se spati potrebnih sedem ur in po potrebi še dodajte 20 do 30 minutni popoldanski počitek.


4. Jejte lahko in bogato hrano

Priporočam mediteranski slog prehranjevanja - veliko sadja in zelenjave, oreščkov, stročnic, polnozrnatih žitaric in rib ter veliko zdravih maščob, kot je oljčno olje nudijo popolno podporo organizmu, vključno z boljšim zdravjem srca in presnovo.


5. Trenirajte svoje možgane.

Ne glede na to, ali se raje učite novega jezika, rešujete križanke, sudoku ali spletne miselne igre, raziskave kažejo, da lahko povečana aktivnost možganov v 50. in več let starosti, prinese pomembne koristi za vaše kognitivne funkcije.

V eni veliki raziskavi, ki je vključevala 7000 ljudi v starosti 50 let in več, je šest mesecev vsakodnevnega treninga možganov privedlo do pomembnih izboljšav spomina, sklepanja in sposobnosti izvajanja vsakodnevnih opravil, torej vsa področja, ki se lahko s starostjo zmanjšujejo.

Prav tako redna telesna aktivnost in vklučevanje raznih kompleksnejši vaj, poveča pretok krvi skozi možgane in zmanjšuje tveganje pred demenco in Alzheimlerjevo boleznijo. Prav tako pa krepi kognitivne funkcije.


6.Uživajte pribiotike, prebiotike in prebavne encime

Zdravo črevesje, ki je povezano z raznoliko populacijo koristnih bakterij, je resnično temelj fizičnega in čustvenega zdravja za vsako starost, vendar je ključnega pomena, ko vstopite v poznejša leta. Ko se staramo, se nam zdi, da imamo v črevesju uspešne kolonije probiotikov, zlasti bifidobakterij, ki proizvajajo vitamine in encime ter podpirajo naš imunski sistem, zdravje sklepov in kosti ter zdrav metabolizem.

Še več, probiotiki v našem črevesju lahko pomagajo in podpirajo številne druge vidike našega življenja, ki prispevajo k zdravemu staranju, kot so počitek spanja, spomin in celo energija in vzdržljivost, tako da lahko telovadimo in ostanemo telesno aktivni.

Verjetno jih boste morali dodajati v obliki prehranskih dopolnil.