ZDRAVI IN NEBOLEČI SKLEPI





Močne kosti in zdravi sklepi


Ob močnih kosteh gredo z roko v roki zdravi sklepi.

Vaši sklepi so le del vašega mišično-skeletnega sistema in morate biti pozorni na ohranjanje močnega celotnega. Skrbeti je potrebno tako za svoje sklepe, kot tudi mišice, vezi in kosti, da ostanete prožni in stabilni.

Izguba teže in ohranjanje zdrave teže za vaš tip telesa je najpomembnejša stvar, ki jo lahko naredite za vaše sklepe. Debelost je ena od glavnih tveganj za razvoj osteoartritisa, saj morajo naši sklepi delovati z veliko večjo obremenitvijo.
Ko boste izgubili težo, se bo pritisk na vaše sklepe zmanjšal in tako tudi tveganje za osteoartritis.

Vadite vsak dan.

Vsakodnevna obremenitev sklepov in kosti bo olajšala bolečine v sklepih in pripomoglo k preprečevanju osteoartritisa, poleg tega pa bo okrepilo tudi vaše kosti!

Medtem ko je vadba na prvi pogled težka, če so bolečine v sklepih že prisotne, bo telesna aktivnost čez čas dejansko zmanjšala bolečino, saj se zmanjša vnetje.

Izbirajte zdravo hrano in prigrizke.
Zdrava prehrana vam pomaga izgubiti težo, nekatere prehrambene izbire pa lahko celo zmanjšajo bolečine v sklepih, ki jih povzroča osteoartritis.

Vzemite primerna prehranska dopolnila. Strokovnjak vam lahko svetuje glede dodatkov, ki lahko pomagajo pri lajšanju bolečine v sklepih, kot so glukozamin in hondroitin.
Če v svoji prehrani ne dobivate dovolj kalcija ali vitamina D, dodajte te dodatke tudi za močne kosti. Ne glede na to, ali že imate osteoartritis ali osteoporozo, lahko spremembe življenjskega sloga veliko prispevajo k izboljšanju zdravja sklepov in kosti.

Izguba teže vam lahko pomaga preprečiti operacijo kolena in druge zaplete, ki lahko nastanejo zaradi degeneracije sklepov.



KMALU





...