KAKO REDNA TELESNA AKTIVNOST VPLIVA NA SPREMEMBE V TELESU





PO PRVEM TEDNU


IZBOLJŠANJE MOŽGANSKIH FUNKCIJ, BOLJŠE POČUTJE IN ZAČETNA IZGUBA TELESNE MAŠČOBE.


Vadba pospeši pretok krvi, zaradi povečane potrebe po hranilih in kisiku v celicah aktivnih mišicn. S tem se povečaltudi pretok krvi v možganih. Zaradi povečanega pretoka krvi v možganih, boste bolj pozorni in zbrani.


Z vadbo prihaja tudi do določene vrste bolečine na kar se možgani odzovejo tako, da pričnejo stimulirat izločanje določenih hormonov. Med drugim tudi endorfine.


Endorfini so pogosto znani kot vir evforije in ne bodo samo ublažili vaše bolečine, ampak tudi povečali vašo osredotočemost na naloge in jih boste tako še lažje izvedli.

Ob koncu vadbe, bodo možgani sprostili še več endorfinov, kar bo povečalo vaše razpoloženje.


Ob gibanju se poraba energije v telesu poveča. Energija, ki jo porabljamo prihaja predvsem iz glukoze, ki je shranjena v telesu kot glikogen . Z zmanjšano koncentracijo glikogena bo vaše telo začelo spreminjati maščobo in tudi beljakovine, če jih bo preveč v posameznem obroku v glukozo, da bo lahko zadovoljilo potrebe po energiji.


Torej, ko boste začeli z vadbo boste začeli izgubljati maščobo.


Po nekaj vadbenih terminih se bodo mitohondriji v vaših celicah hitro povečali. Mitohondriji naj bi bili »generatorji energije« vaših celic. Preoblikujejo kisik in hranila v adenozin trifosfat (ATP), kar vpliva na presnovne dejavnosti vaših celic . Ker imajo vaše celice več mitohondrijev, bo vaša proizvodnja energije bolj učinkovita.


Prav tako ščitijo vaše celice in jih okrepijo, kar bo izboljšalo vaše splošno zdravje in dobro počutje.






PO MESECU DNI


POVEČANJE MIŠIČNE MASE, IZBOLJŠANJE UČINKOVITOSTI SAMEGA METABOLIZMA, LAŽJE OPRAVLJANJE VSAKODNEVNIH OPRAVIL


Po eno mesečnem treningu, bodo spremembe v mišični masi že postale vidne. Mišična vlakna bodo začela rasti, mišice bodo močnejše in dobile bodo povečan tonus.


Poraba kalorij tudi v mirovanju se bo začela povečevati. To pomeni, da boste lahko izgubili več kalorij, tudi takrat, ko se ne boste potili med vadbo.


Po mesecu dni je tudi že čas za spremembo vadbenega programa, za učinkovitejši napredek. Ko se vaša vadbeni program spremeni, to pomeni novost za telo in možgane in spet bodo vaši možgani sprostili več endorfinov. Torej to ne vpliva samo na vašo postavo, ampak tudi na vaš um, dnevno počutje in spanec.


Tudi vsakdanje življenje bo postajalo lažje.Hoja po stopnicah ne bo več tako naporna, lažje bo prenašat breme iz trgovine in tudi v primeru padca bo manjša verjetnost poškodbe..



PO 6 MESECIH.


POVEČANJE MOČI IN UČINKOVITOSTI, MOČNEJŠE SRCE, VEČ ENERGIJE, LEPŠA POSTAVA.


Po 6 mesecih se že lepo poznajo prvi res vidni rezultati.


Okolica začenja opažat spremembo, ki se odraža predvsem na počutju in energiji. Postava bo postala skladnejša in počutili se boste močnejše.


Med tem, ko vadite, potrebujete več kisika. Zato se vaš srčni utrip poveča, da načrpate več krvi in ​​povečate pretok kisika. Po 6 mesecih se bo vaše srce učvrstilo in bo postalo funkcionalnejše. Z manj utripi, bo prečrpal enako ali večjo količino krvi.


Poleg tega se bo vaš krvni tlak zmanjšal.






PO 1 LETU


IZBOLJŠANJE KOSTNE MASE, POZITIVNI UČINKI NA MENTALNO ZDRAVJE, SPREMENJEN NAČIN ŽIVLJENA


Redna telesna aktivnost in zdrava teža lahko pomembno vplivata na zdravje kosti. Primerni vadbeni programi lahko izboljšajo tudi gostoto kosti.


Spremembe v vašem okostju bodo merljive po približno pol leta. Po 12 mesecih vadbe se bo vaša kostna gostota začela povečevati. Višja je gostota kosti, manjša je možnost zlomov.


Vadba je tudi neverjeten način razbremenitve stresa. Po enem letu “telovadne terapije” se bo vaše telo naučili učinkovitejšega obvladovanja duševnega stresa. In kot vsi vemo, manj stresa pomeni boljše duševno zdravje.


Vadba lahko tudi zmanjša anksioznost in povečuje samozavest.


Po enem letu boste končno začeli uživati ​​v treningih in morda celo postali malo zasvojeni. Ko boste videli in občutili vse prednosti, boste prav želeli iti v telovadnico.


Ampak ne skrbite, dokler je to zdrava odvisnost, bo to za vaše dobro!