Z RAZTEZANJEM DO MANJŠIH BOLEČIN V HRBTU





Obstaja več razlogov za bolečine v hrbtu, vendar je vsem enako to, da bolečina vpliva na naš način življenja. Podrediti oz. prilagoditi se ji moramo in smo posledično omejeni pri aktivnostih. In pogosto je to vse, kar naredimo. Če še niste spoznali, da je potrebno, kljub bolečinam, pričeti z vadbo (večina bolečin se lahko reši s primerno vadbo), poskusite za začetek z raztezanjem.





Raztezanje ohranja mišice prožne, močne in zdrave ter je pomembno za našo gibljivost. Raztezati je potrebno vse mišične skupine, kdaj in kako pa so mnenja lahko deljena.

Sam zagovarjam krajša raztezanja, (3-5 sekund) po končanih vajah izbrane mišične skupine, dinamično raztezanje kot pripravo na aktivnost in raztezanje kot samostojno vadbeno enoto. Kadar imamo v vadbenem programu raztezanje, kot vadbeno enoto obvezno poskrbimo pred tem za ogrevanje telesa (10 min eliptika bo dovolj), sicer lahko pride do poškodb.

Sam razteg naj traja do 30 sekund in ob koncu pazimo da nezno in brez sunka vrnemo mišice v nevtralni položaj. Med raztegom boste čutili napetost, vendar ne smete čutit bolečine v mišici. V primeru bolečine pretiravate z obsegom raztega in lahko pride do poškodbe mišice.


NAJMANJ, KAR VAM LAHKO PRINESE REDNO RAZTEZANJE

- boljšo držo in s tem izboljšano simetrijo telesa

- zmanjšano napetost mišic

- povečan obseg gibanja

- povečano cirkulacijo

- sproščen občutek